Selam güzel anneler size bir sorum olacaktı Benim Sağ üst disimin birinde hafif çürük var özel 500 lira istedi pandemi den dolayı malum Bir de kış ayı doğalgaz faturaları anca yetiyor para devlete gittim geçen cuma muayene etti Haftaya cuma gel kanal tedavi yapacağız dedi yarın olacağım kanal tedavi devlette olan memnun kalan var mı Nasıl bir süreç ilerliyor iğne acıtıyor mu ve kaç dakika sürüyor bilgisi olan varsa bilgilendirebilirmi acaba çok korkuyorum diş olayından fobim var nerdeyse