Pamukyanak canım 9 uncu ayda kan testi yapıldığında 35 lerde cıktı 300 lerde cıkması gereken değer. hemen b12 iğnesine başlattı doktor haftada 1 yarım şeklinde vurdurduk emziriyorum diye benimde yaptırmamı istedi doktorumuz benimkide cok düşük cıktı ve dahiliye uzmanıyla cocuk dokrorunun ortak kararı olarak banada iğne başladılar. ilk bir hafta her gün tam sonra haftada 1 olcak şekilde 5 hafta. 6 ay boyuncada ayda 1 şeklinde. 1 yaş kontrolünde tekrar baktırdık b12 sine olması gereken değere ulaşmış ama tekrar iğneye başladı doktorumuz haftada bir şeklinde depoları sonuna kadar dolduralım değeri olabilecek en yüksek seviyeye getirelim bi daha düşmü düşmemiş mi diye tedirgin olmayalım yürümesini konuşmasını uykusunu herşeyini etkiler b12 dedi doktorumuz.