Derenikra benimki de ağzını açmadı,ilaçlara açardı severek içerdi onlara bile açmamaya başlamıştı ağzını,zorla verdim püskürttü.Ben de bı sure ara verdim ek gıdaya kaşık fobisi bı geçsin unutsun diye.Bi hafta kadar sonra tekrar başladık fena değildi çok çok iştahlı olmasa da en azından püskürtmedi ve ağzını kitlemedi