Merveakgll kesmek yerine azaltsaydınız keşke yine de bir şey diyemem . anne sütünü kestikten sonra çocukta sık sık hastalanma durumu yasanabiliyor bu yüzden destekleyici bağışıklıgını kuvvetlendirecek şeyler almanızı öneririm bebeğinize . sizin için de yapacak bir şey yok çok az 3 4 damla sağın o aşırı şişlik durumu biraz olsun rahatlar . bir de bende yanma hissi oluyordu hep buz koyup gezdim . 15 günde kesilmişti sütüm ama çok sancılı durum 3 gün falan sürüyor daha sonra rahatlıyor yavas yavas.