Minnosss Ferhunde canım biberon maması demi normal hanı altamıl suya koyuyoruz o formunda olandan demı nasıl guzelmı tadı bebegın sevdımı kokuyır duyorlar korkuyorum ondan alsam mı
Ferhunde Ayazz444 ben ek gıda mamasu kullanıyorum Bim de bebivita var ondan da çok memnun olan varmış
Ayazz444 Ferhunde bende hero baby sütlü pirinçli olanını aldım oğlum 4 aylık 3 günlük versem olurmu sizce
Ferhunde Ayazz444 olur cnm zaten sütlü pirinçli 4 aydan sonra diyor ben mamalarının içine katıyorum hem mamayı koyulaştırıyor hemde tok tutuyor
Ferhunde Minnosss ben biberonla suyla karıştırıp veriyorum gayette güzel içiyor koksa içmez diye düşünüyorum ☺🤔🤔
Minnosss Ferhunde dogrudur canın işte duydum en ıyusı burda sorayım dedım bende alcam ınsallah sever kılo aldırımk ıyı oluyor mu peki
Minnosss Ferhunde senın bebek kac auiylık canım kac nolu mama kullanıyosun kılosu falan nasıl ıyı artırıyormu
Ferhunde Minnosss kilo aldırıyor bence hrm uygun hero baby brn ilk 6.aya girince aptamil almıştım hem pahalı bi mama aptamil hemde içinde bildiğin şeker tanecikleri vardı
Ferhunde Minnosss 9 aylık şuan kilo almasına yardımcı oluyor ama ben mamasının içine 2 tane eti cici bebe katıyorum mamalarına