esleminannesi2 Kızlar herkese iyi akşamlar biz 3. Ayda rotavirüs aşısı olmuştuk şimdi dördüncü ay aşısı olucaz arasında dört hafta olmak zorunda mı
irva esleminannesi2 Biz beklemedik.Doktorumuz beklemeye gerek yok dedi. 2.ay aşısında da öyle yaptı.3 gün sonra rota olmuştu.Şimdi de 4.ay aşılarını oldu 5 gün sonra rotayı olduk.
Sonsuzmutluluk esleminannesi2 biz aynı günde hem rota hem 4.ay aşılarını olduk doktoru hem rotayı hemde 4. ay aşılarını yaptı
esleminannesi2 [silindi] evet öyle diyorlar ama doktorumuz sanırım gerek yok dedi mesaj atıcam bebeğim o kadar ağladı ki soramadım