Bebeğiniz çok az kilo almış, bence mama verin. Benim ilk 15 gun sütüm azdı mama verdim biberon sirinnga karışık, 15 günden sonra sadece memeye döndüm. Mama da öcü değil, sütünüz vardır ama belki kalitesi yeterli değildir.protein ağırlıklı beslenmeye özen gösterin