Kızlar biz merkezi sistem ısınıyoruz pay ölçer var ama bizim petekler en yüksek derecede yanmasına ragmen petekler sıcak degil biz bunu yöneticiye söyledik ondan sonra 5 dk sonra peteklere el vuruluyor öyle ısındı bunu binadan kısma gibi bir durum var mı ev buz gibi simdi tekrar söylemeli mi binada en fazla gazı da biz ödüyoruz