Bebeğim 23 günlük göbek deliğinde kanama oldu 2 defa doktora gittik hemen bi sorun olmadığını normal olduğunu söyledi k vitamin aşısının doğduğunda yapıldığını söyledi batikon sürüyorum hafif mikrop kapmasın diye ama bugün yine cok hafif kanama olduğunu gördüm ayni durumu yaşayan varmi