Meldemmmnnm Merhaba anneler, bebegimi dizimde sallarken elimde telefon bu forumda takılıyorum cocuguma radyasyon zarar veriyor diye düşünüyorum cok mu abartıyorum siz nasil yapiyorsunuz bana fikir verin lütfen 🙂
Nazliece Meldemmmnnm bu kadar evhamlı da olmamak gerek bi yerde okumuştum bi kadın çocuğu 6 ay boyunca damacana suyu ile yıkamış Çeşme suyu ile yıkadığı gün çocuk hasta olmuş.
Mavibattaniye Meldemmmnnm ben de sen gibi dusundugumden hala birebir yakinlikta oldugum anlarda telle ugrasmamaya calisiyorum ya da hep ucak modunda kullaniyorum bebisim 11 aylik olmak uzere.. tercih meselesi……. aksini yapanlara da sozum yok herkes kendi dusuncesine gore yasamini surdurmekte ozgur kimse elestirmemeli…
Meldemmmnnm Nazliece yok cok pimpirikli olmamaya çalışıyorum bebegimi büyütürken ancak verdiğiniz örnek cok dogru 😘