Anneler Merhaba, 25 günlük bebegim var 10 gündür aktif emmeye başladı öncesinde mama agirlikli gidiyorduk suan baya azalttik mamayi yalnız son zamanlarda kaka problemimiz oldu 4 gun kaka yapamayip aksamina kabiz gibi gecesinde de normal kakasini yapti simdi yine 3. Gun ve hala yapamadi kakasini d3 vit basladik 15. Gununde onunda kabizlik yaptigini duydum ama dogrulugu nedir bilmiyorum dr.uma sordum o da d vit yapmaz kabizlik diyor🤷 arastirmalarda 10 güne kadar normal diyor kaka yapmamasi ama ben endiseliyim ve normalde de gaz sorunumuz var ve gun icinde cok huzursuz dogru düzgün uyumuyor
max yarim saat sonra kalkiyor basina gelen ve onerisi olan varmıdır yardımcı olursaniz cok sevinirim 🙏