Elmadersem Kızlar bebeğime bugun 6 aylık aşısı yapıldı ateşine bakıyorum alnından 37 cıkıyor(genelde hep alnı 37 dir) basının yanlarından bakıyorum 37.4 anlamadım hangisne göre hareket etmeliyim
Wolverine Elmadersem koltuk altından daha doğru sonuç oluyor ama alnından da ortasından bakiyorlar. 36.2-37.2 arası normal vücut ısısı bebeklerde.
Nazliprensesinannesi Elmadersem kol altından bakıyoruz biz Dr da öyle demişti ama sizin küçük bebeğiniz bilemedim ama biz hep koltuk altindan baktik
Elmadersem CesurBey koltuk altıda var onunlada ölçeyim o zaman tesekkür ederim.peki onunla ölçerken hiç mi hareket etmemesi gerek bazen hareket ediyor ben yinede tutmaya calışıyorum cubugu acaba yanlış mı ölçüyorum diye tereddütte kalıyorum
CesurBey Elmadersem kolunun altına sıkıştırın sonrada kolunu sıkıca bastırın az hareket ediyor ama çabuk oynamıyor öyle ölçüm yapıyorum şu ana kadar yanlış bir sonuç almadım 💗
Ayse9090 Elmadersem ya bende aynı durumdayım 6 aylık aşısı olduk bugün anlında ateşi iyi vcutta Yüksek
Elmadersem Ayse9090 gecmiş olsun bizimde alın ile şakaklar farklı hala anlamıyorum üstünü ince tutmaya calışıyorum