Cheddar haklısınız inşallah geri döner ama benimki 2 aydır doğru düzgün emmiyor bir de kaşık filan da istemiyor mecbur biberonla veriyorum aç kalıp kilo almıyor yoksa 😔 biberon verince zar zor 300 gr aldı. Biberon vermem kötü mü sizce diğer yöntemlerin hiç biriyle doymuyor tükürüyor sütü