Basakayse 41 günlüğüz ama gaz sancımız uykusuz gecelerimiz var üstelik kucağa da alışmış kucakta uyuyor yatırdığım an ağlamaya başlıyor gün içerisinde hiç bir iş yapamıyorum 😞
Ftmsrt Basakayse biz 2 buçuk aylık olduk aynı şeyleri yaşadık ama doktor kucağında uyusun gerekirse dedi alışma değil güven duygusu gelişiyor seni istiyor dedi. Kucağımda uyutuyordum yeni yeni bıraktım. Gazına ilaçları deneyerek bulduk
Kediliannee 32 günlüğüz sabah 6dan beri böyleyiz banyo yaptı zar zor ayakta sallaya sallaya uyudu uyanmasın diye nefes almıyoruz evde… Tek bakmak çok zormuş…