21 günlük bebeğim 4 gündür ishal arada hapşırıp öksürüyor gaz ilacı kullanıyor devir kullanıyor acaba o ilaçlar mı ishal yaptı. Yoksa hasta mı oldu yavrum ben dün hasta oldum grip boğaz ağrısı baş ağrısı çekiyorum maske takıyorum odanın içinde bebeği emzirrken napmam lazım bebeğim daha önceden İshak olup öksürmeye hapşırmaya başlamıştı