Cihan bizde iki aylık olduk bende yoruldm artk mastit oldum daha tam geçmedi genel ceraha gittm hiçbişey yapmadı sadece ulturosnşa baktı göğüsümün birinin ortası koptu bildiğin çukur cok kötü ve hiçbişey yaramıyor ne zaman geçcrk onuda bilmiyorum sütyen takmayı unuttum zaten