Cihan benim bebegim 2 ay 27 günlük. Ne yaram ne acim gecti. Doktoramda gittim ultrasonda falan bisey çıkmadı bi agri kesici verdi. Sutum azalır diye kullanmadim. Hala o halde emziriyorum ve az da degil en az yarim saat bi mememi emiyor. Evde olmayan krem yok . ayva çekirdeği, zeytin yağı, hindistan cevizi yagi, kantoron yagi. Hiçbiri ise yaramadi. Acıyı kabullendim. Ayaklarimin altindan ates çıkıyor emzirirke. Ama napalim. Bide gece ya sagdigim sutu ya da mama veriyorum bi kez. Az da olsa dinleniyorum. Size de fikir olsun.