MNMD Merhaba. Acaba aranızda infolic combi kullanıp hamile kalan var mı ?İnfolic kombi kullanmanın amacı hamile kalmak mı yoksa polistik overi ortadan kaldırmak mı. Bişgisi olan bi bakabilir mi ?
anneoldumkiben MNMD ben kullanmıştım 1 ay yumurtlamada destek oluyo diye hatırlıyorum doktor verdi 1ay kullandm ama pahalı diye devam etmedim. Ben kilo vererek hamile kalabildim.
yeymnmmm0 MNMD ben bayaa kullandim dogal yolla degil asilamayla hamile kaldim ama bu ilac adetimi duzenledi cok faydasini gordum pahali fiyati.. şifa Allahtan ama kullan bence yumurtlamani destekler