2 gündür hapşırık burun akıntısı ve boğaz yanmam var ve bütün Kemiklerim ağrıyor 😪 doktor tavsiyesi ile ocean vitamin hapı alıyorum 2 gündür herseyi deniyorum ama bir an önce toparlanmam lszm ve bebeğime geçmesin die ne yapacam maske takarak alıyorum kucağıma emziriorum . Bugun saglik ocağına gittim largopen burun ve boğaz icin sprey ve soguk algınlığı icin hap verdi emziren anne içebilirmiş. Onlari kullandım sabah akşam kekik kaynatıp buhara tutuyorum kendimi nefesim acilsin die kekik çayı içiyorum. Ihlamur içtim bide surekli limon bal karabiber karışımı içiyorum 😪 ama yine de cok kötü hissediyorum kendimi cok halsizim