Merhaba anneler, 1 aylık oğlum var. Gece uykusuyla bir sorunum yok. Altını değiştiriyorum, emziriyorum uyuyor ancak gündüz sadece 2 kez uyutabiliyorum. Sizin bir düzeniniz var mı? Ya da sizinkiler kaç saat uyuyor? Ben acaba çok mu az mı uyutuyorum diye şüpheye düşüyorum.