Uras21 Arkadaşlar bebeğim 37 haftalık doğdu şuan 2 ay 10 günlük bebeğim işitme testini geçti göz için rop muanesi oldu sıkıntı yok dendi ama oğlum süt içerken hiç benmle göz göze gelmiyor sürekli sağa sola bakıyor kucağıma alıp evi gezdirince heryeri izliyor veya onunla oyun oynayıp güldürdüğümde suratıma bakıyor ama göz göze gelmiyor özellikle süt içerken ve ayrıca seslendiğimde veya yan tarafında cıngırakla ses çıkarıncada kafasını çevirip bakmıyor sizece norml mi bu ilk çocuğum bu arada
Canan27 Uras21 inş birşeyi yoktur 2 ay birşey var demek için çok erken kulak göz yapıldıysa beklemek ve gçzlemlemek şart
Vuslat23 Bende 2 ay 1 haftalıgım işitmeye izin vermedı olmadı bnde gerı gıtmedım , bakıyo gülüyo hafıf kahkahalı hatta, sesede bakıyo cok konusuruz oda kendınce cvp verıyo agu angu gığıı ınğuu sesler
Uras21 ftmzynp oğlum şuan 4 yaşında ve Allah’a şükür sağlıklı ☺️🙏 ayhhh şimdi bildirimi görünce postu açtığım dönem aklıma geldi nasıl bilgisiz ve korkaktım zaman nasıl su gibi akıp gitmiş inanamıyorum 🥲🥲