bugday Merhabalar anneler. 34 günlük bebeğim var şuana kadar sadece emerken uyuyor. Kucakta pışpışlıyorum ağlıyor sallanır ana kucağı var orda da uyumuyor sanki sallanmak onu sakinleştirmiyor gibi. Ninni eee eee pış pış hiç ilgisini çekmiyor. Bu ayda normal midir tecrübesizliğimden soruyorum sizlerin nasıldı bu ayı acaba ?
Uras21 bugday süt içerken uyuyordu gazını çıkarıp beşiğine koyup sallayıp devamını getiriyordum uykuya tam dalması içn ve şuan 2 ay 10 günlük halen aynı şekil uyuyoruz
memonunannesi bugday merhaba, benim oğlumda henüz 1 aylık. Geceleri emerken gündüzleri ise emerken, koynumda pışpışla ya da sallanır beşiğinde sallayarak uyutuyorum. Ama sizinle uyumak istemesi çok normal. Kokunuzu istediğindendir.
bugday memonunannesi bu şekil alışır diye korkuyorum şuan sıkıntı yok evdeyim ama işe başlayınca zor olur