Duygucukk Arkadaşlar merhaba.6 aylık bir kizim var ve 4. Kez idrar yolu enfeksiyonu oldu. Antibiyotik kullandık her defasında. İgne de kullandık. Tekrar oldu. Bez ile alakası var mi sizce? Var mi böyle bi durum yaşayan