AdaAlya ben daha 2 hafta önce çektirdim cnm hatta yine şiddetle ağrıyan bir dişim daha var😑 oğlum 4 aylık bu arada.diş çekimim bnm akşam saati olmuştu 9 gibi fln.tek dozla uyuşmadı ağzım doktor 2 iğne vurmuştu ve sabaha kadar emzirme demişti 2 tane vurduğu için.bizde mecbur mama almıştık mama verdim sabaha kadar ve çekimden sonra dolan göğüslerimi sağıp döktüm cnm. 1 defaya mahsus.