Canım biz bu sorunu 3 ay önce yaşadık bebeğim şu an 9 aylık ilk doğduğu hafta yapılan testimiz 97 civarındaydı ayne sen gibi dünya başıma yıkıldı 2. Test yapılacak dediler gittik bebeğimden 2. Kanı aldılar zavallı ne acı çekmişti hemşire topuzunu sıka sıka morartmıştı 😠 o değer de 70 lerde çıktı ter testi yapılması lazım dediler ama güzel tarafı değerin düşmesiydi tabi 7 aylık ken Ankara’ya düzen labaratuarına gittik ter testi için şükür değerimiz normal çıktı yani hiç korkma dua et ben 7 ay bekledim içim içimi yedi ama o düzelebilen birşey inşallah ikinci testin sonucu güzel çıkar çıkmasa da korkma ter testi normal çıkar binde bir pozitif çıkması gönlünü ferah tut başımıza geldiği için içim rahat anlatıyorum. 😊