Kızlar 3 buçuk aylık bebeğim var 2 gündür kakasinda sorun vardı bende doktora götürdüm bugün tahlil yaptırdık maalesef bebegm dizanteri olmuş buaralar salgın varmış rabbm korusun bebislerimizi inşallah en kısa zamanda kolayca atlatırız bu durumu hastaneye yatmadik doktorumumz ilaç başlattı .
Ve bugün spiral taktırdım özel hastanede inşallah o konudada sknti yaşamam şuan brz Ağrım var