Kızlar, oğlum 20 ay 1 haftalık meme aşığı 18.ayda doktor zayıf iştahsız vs olduğu için kesmemi önerdi 2aydır erteliyordum ama Ramazan geliyor gece uykusu düzensiz konuşarak anlatarak kesemedim çok ağladı sabır taşı denemek istedim ilk gün gündüz emmedi gece iki kere emdi 2. Gün sabah kalktığımda emmek istedi tekrar sürdüm sabır taşına rağmen emdi. Ben şok çevrem çok etkili olduğunu söylüyordu ve hala da sürsem emer o şekilde bende sürmedim daha oğlum bitti etti büyüdün diyerek bir şekilde oylamaya çalışıyorum yine sürekli geliyor ağlıyor gündüz oyalıyorum gece sallıyorum ya da 2 kez veriyorum. Ay napıcaz bilemedim gündüzü bu şekilde devam ettirirsem unutur mu zamanla ? Gündüzü kesip gece iki kere felan emzirerek devam etsem mi o şekilde iştah açılması olur mu ? Emzirmiyorum ama yemekte yemiyor şuan grevde gibi yediklerini de yemşyor inatlaşıyor. Ay bir fikir lütfen ?