Biraz önca tuvalete gidip bebeğime (15dklık bir ing sarkı acıp) ağladım ağladım ve sinirden 😔
bebeğim sürekli biryerlere tırmanıyor oyuncakları atıyor yapmamalıyız kırılır oynayamayız vs vs “hayır” harıc herseyı kullanıyorum ama hala inatlasıyor sürekli mızmız sürekli öfkeli o kadar dayanamıyorm ki artık yardımda alamıyorum esımde yogun calısıyor neden yapıyo nerde hata yapıyorum demekten helak oldum artık..
bu tv işinide böldüm 15 dk 15 dk izliyor günde ¾ kez sabah ogleden sonra aksam vb gibi. Onun dısında oynamaya oyalamaya calısıyorum ama bu inat işi artık benı mahvetmeye basladı.. sizde durumlar ve önerileriniz nedir.. böyle giderse pedagogdan yardım alacagım