Ohaezgi merhaba öncelikle hayırlı uğurlu olsun
benimde ilk bebeğim 😍ve tek baktığım İçin bira zor bir süreç
bizim kız çok sakin bir bebektir normalde ve iştahlı
şuan atak haftamızdayız
sürekli aglama krizleri mamayı ağlayarak yeme huzursuzluk vb şeyler yaşıyoruz. Atak haftalarını hesaplamak isdersen atak hesaplama yazman yeterli Google
bebişinin bilgilerini girdiğin takdirde sana bilgi verecektir 😭😕🙁