Ebru41 benim kızım 6 aylık olacak 6 güne inşallah ve daha 1 aydır öyle duruyor bana bu çocuk basma olmuş dediler hiç ayakta tutmaya çalışıyordum durmuyordu camiye götürülme şeysi var ondan yapacaktık geç kaldık dedik bir daha ki cuma götürürüz gerçekmiş bide bir inanç büyükler bilirmiş. Neyse çarşamba oldu 2 gün kaldı cumaya karnımın üstünde kollarından tutarak diklemeye çalıştıö dimdik oldu kızım sonra hemen yere koydum denedim duruyor ellerinden tutuyorum duruyor hamdolsun yani daha var her bebekte bir değil korkulacak birşey yok çok normal biraz daha zaman ver bebeğine