Mama reddi biberin reddi bizde de erken basladi kaşık mamaya geçtik mecburen 3 hafta olacak nerdeyse cildiricam acliktan uyumuyor birde durmuyor surekli bi huysuzlukk biberinu gece yiyor sadece karaik diye oda sanirim gunduz kasik mama veriyirum hic istemiyorum ama mecbur kaldim ama tukendim ve yoruldum cok umarim gecer