aselhafsamm al benden de o kadar 35+1 haftalık doğum yaptım atak haftasına bakıyorum doğması gereken tarihte güneşli günlerde diyor doğduğu tarihe bakıyorum bitmesine son 8 gün diyor artık atak falan değil bu benim bebemin huyu. 4 ay 11 günlük oğlum hem gaz sancısı hemde 2 haftadır felaket huysuz ne kucakta duruyor ne yatırdığımda duruyor uykuya geçişlerde binadakiler herhalde bebeği dövüyoruz sanacaklar 😔hele 3 gündür gece uykuları tamamen bitmiş durumda ayaklarıyla sürekli üzerini açmalar uykuda bile durmuyor 3 gündür gece 2 den sonra kesinlikle uyumuyor 😢 o kadar uğraştırıyor beni 😔😔 gazımızn ve huysuzluğumuzun biteceği günü dört gözle bekliyorum.