Kizlar bebegimin dogdugunda beri poposunda hep kızarıklık vardi. Simdi 6.5 aylik ek gidaya gectik kizariklik arttı. Son 3 4 gundur. Pişik olcak diye korkuyorum. Sudocrem kullaniyodum bugün mustelaya gectim. Bebegi boyle olan var mi neden olur ne yapmam gerekir