Ddilek12 dogum sonrası alınan yardım parası gibi tek seferlik ilk cocuk 300 ikinci 400 3 ve diğerleri için 600 tl sosyal hizmetlere başvuru yapıyorsunuz dogum parası sizin adınıza ptt ye yatıyor eşinizin veya sizin sigortası varsa eğer 230 küsürde tek seferlik yine süt parası eşinize yatıyor pttye ama sigorta yoksa süt parasından yararlanamıyorsunuz