Merhaba.
7 günlük bebeğini uyandirmakta çok zorlanıyorum. internette yazan vs herşeyi yapıyorum uyanmasi için ama uyanmıyor. Kendi aciktuginda uyanmak istediğinde uyanıyor. Bende uyumasi 2 saati geçsin istemiyorum. Sizlerden bu durumu yaşayan var mi ,?