Alice93 Meleknurbozkurt merhaba 🌸 ben doğumdan sonra ilk 3–4 gün çok zorlandım dikişlerim vardı oturamıyordum yatamıyordum büyük tuvalet çok sorun olmuştu ama toplam 15 günde eski halime döndüm diyebilirim
Ogulcan Meleknurbozkurt ben 1 hafta içinde tamamen ayaklandım canım dışta dikiş yoktu doku yapıştırıcıkullanıldı
Meleknurbozkurt Alice93 benim bir ay oldu dikişlerim düştü herhangi bir sorunum yok ama arada acı hissediyorum en son dikişimde normal mi acaba
Yagiz-annem 15 gün oldu doğum yapali. Daha dikişler duruyor hem içerden hem dışardan. Tek sıkıntı oturamiyorum herşeyi yatarak yapıyorum. Batikon sürüyorum ama bakalım ne zaman iyileşme olacak. Artik Oturmak istiyorum ☹️☹️
Huzurum41 1 Ay Kendime Gelemedim Ne Oturabildim Nede Yatabildim Dikişlerimin Çok Olmasına Rağmen Düştüğünü Bile Göremedim Tuvaletimde Fazla Sıkıntı Olmadı
melisitos Benim de dikişli doğum oldugu için oturmaya baslamam epey vakit aldi. Hemen ayaklandım ve tuvalete gidebildim. O konularda sıkıntım olmadi. Ama yemek masasina rahat oturmam 1 ayi buldu.