Ozge2 Fototerapiye girdiginde bebek annesi falan yaninda kalabiliyo mu kizlar yoksa eve mi gidiyosunuz😔
Morfrenk Ozge2 yok canım eve gidiyorsun gece süt sağıyosun, sabah sütü bırakırsın gün içinde zaten emziriyosun o sütleri de gece kullanırlar