Kayınvalidem ve görümcem hastanede yatıyor koronadan çamaşırları birikmiş yıkanacak alıp gelecek eşim yıkayacam ama bebeğim var bir yandan korkuyorum banyoda hiç çamaşır yok sadece onlarınkini yıkayıp arkadan çamaşır suyuyla yüksek derecede boş çalıştıracam makineyi bir sıkıntı olur mu sizce