Ruzgarbaby benim kızım da 6 ay 18 günlük, uyandığında mama ya da anne sütü veriyorum öğlen yarım yumurta sarısı, azcık lor peynir yanına meyveli muhallebimsi bişey yapıyorum sonraki öğünler yine mama/süt
akşam 18.00 gibi sebze püresi yoğurt veriyorum sonra yine mama/süt. yani doktor 2 öğün verebilirsin dedi ben de böyle bi sistem oluşturdum kendimce