Manolyaaa keşke yerinizde olsam şimdi. Emekleyene kadar kucağınızda durmak isteyecek çünkü kalkıp gezemiyor. Onun da canı var🥰 emekleyene kadar hep kucağımda tuttum bebeğimi seve seve. Çünkü bu günlerin geleceğini biliyordum. Şimdi 2 yaşında. 6. Ayından beri asla kucağımda durmuyor. Keşke tuvalete giderken de bırakmasaymışım. O kadar özlüyorum ki anlatamam. Tadını çıkarın, asla geri gelmeyecek bu zamanlar ve sizde ileride çok özleyeceksiniz☺️