Oğlum 5 ay 2 günlük bı akrabamizda kalıyoruz besiginide almadık normalde ayakta sallayınca uyurdu şimdi uyumamak için direniyor emerken ağlıyor 1 tane dişi patladı dislerimi ağrıyor diyorum yoksa başka bı sıkıntısımı var anlamıyorum kollarım koptu dünden bu güne normalde çok sakin bir bebek annemgille oturuyoruz normalde annemgilemi yapiyomu diyorum anlayamadım gitti ağrı kesici var calpol versemmi acaba dişinden dolayı olabilirmi