CeylanEbrar Huzeyfemin_tarikmuaz arkadaşım 101 den arzumunkini almıştı bana düğün hediyesi 3 sene önce çok memnunum hemde uygundu şimdi de arada geliyor yine dışarıya göre çok uygun
Ugur_asaf Huzeyfemin_tarikmuaz Ben simfer kullanıyorum 1,5 sene önce 300 TL ye aldım çok memnunum çok güzel ve hızlı pişiriyor saat ve dakika ayarı da var şiddetle tavsiye ederim.😊
Huzeyfemin_tarikmuaz CeylanEbrar benim arkadaşımda onu almış canım fırının dışı siyah siyah yanmıl ama dçok güzel pişriyo