Merhaba güzel anneler 🥰
Benim oğlum da 8 aylık oldu 😊 sanırım en zor aylardan biri uyku düzeni bozuldu gece 3 defa falan uyanmaya başladı ve uyanınca ağlıyor 🙄 çalışan bir anneyim bebeğime annem bakıyor 😊 kahvaltı ve öğlen yemeği yiyor onun dışında anne sütü alıyor bide aralarda meyve yâda yoğurt 😊 iştahlı bir bebiş sizde durumlar nasıl 😊