Bebeğimin sürekli kusmasına mı üzüleyim, sürekli kıyafet değiştirmek zorunda kalmaya mı sinirleneyim… Bebeğimin kusması yoruyor artık beni. Kusacak diye beslemek istemiyorum. Bir günümüz kusmadan geçmiyor. Bugün tam 5 defa üzerindekileri değiştirdim. Kendi kıyafetim de batıyor. Günüm sürekli kıyafet değiştirmekle geçiyor. Ne içtiyse çıkarıyor. Dik tutmak, az ve sık beslemek, besledikten sonra hemen gazını çıkarmamak…her şeyi yaptım. Yine kusuyor. Valla bıktım artık. Ne zaman geçer bu