Kızlar makinem hiç güzel yıkamıyo hem yıpratıyor hemde yırtıyo ve asla temizlemiyo markası hotpoint hediye geldi dıl görünüş olarak çok güzel elimizle yıkayıp çokarabilceğim lekeyi bile çıkarmıyo yeni bi makine almayı düşünüyorum makinesinden memnun olan varmı hangi marka kullanıyorsunuz