78bb doktora görünmelisin canım. Kqrdiyolojiye. Lise zamanı benimde hep düşüyordu yani şöyle 9a 5, 8e 4. Doktor 8e 4 ile sen nasil ayakta duruyorsun diye bana şaşırmıştı. Düştüğü zaman bende ani baş ağrısı ve uyku yapıyor oradan anlıyorum. Bende eko ekg vs tüm tetkikler yapıldı düşük tansiyon cıktı. Tabi düşük tansiyon icin ilac yok. Doktor tuzu arttirman gerekiyor oyle zamanlarda ayran ic dustugunu anladiginda demisti. Mesela benim vücut bünyemin alışık olduğu tansiyon 10a 6. Bunun altına ve üstüne çıktığı an benim bünye sapıtıyor. Hemen baş ağrısı uyku hali bazen de çok hafif baş dönmesi yapıyor. Ölçüp anlıyorum zaten. Eğer hele 11 12 olursa büyük tamamen şaşıyor bünye. O zamanda yarim çay bardağı suya limon sıkıp içiyorum dengeliyor. Dediğim gibi doktora gitmekte fayda var.gecmis olsun