Merhaba anneler benim bebeğiminde topuk kanında 4.3 çıkmıştı ama sağlık ocağından aranmadık bebeğim 36 günlük bebeğimin Geçmeyen sarılığı vardı 1.ay kontrolüne gittik ve testler yapıldı ve orda da tiroidi 8.5 çıjtı ve bugün gittiğimiz endokrin doktorunun testinde de 6 çıktı ıkı hafta sonra bıdaha çağırdı değer düşmezse yükselişe geçerse tedaviye başlıcaz inşallah yükselmez 9 ve üstü olursa tedaviye başlanılıyormuş