Ssecil_10 Kızlar ilk adetimde 5 gün oldum az geldi ve bu 2. Adetim çeşme gibi geliyor halsizlik bel ağrısı ve baş dönmem var idrarım kıpkırmızı bide pütürlü Bi şeyler geliyor sürekli uyku yapıyor çok fazla geliyor benim gibi olan varmı sebebi nedir
iremm__2 Ssecil_10 bende doğumdan sonra 50. Gün adet oldum normal adet olduğum gibi 2ayinda düzmeli bir şekilde adet oldum ve aynı şekilde dediginiz gibi parçalı ve daha fazla kanamam oldu ağrılı geçti birde doktor usuttugumu söyledi bana. Birde içimdeki pisliği iyice dışarı attığımi