mertveannesii_ 10 günlük bebeğim var gazını hep alttan çıkartıyor gaz damlası kullanmaya başladım dün den beri 3 kez ağzından gaz çıkartttı o kadar sırtına vurmama masaj yapmama rağmen acaba alttan çıkarttığı gaz yeterli oluyor mu
KardelenYB mertveannesii_ uykusu bölünmüyorsa eğer üst gaz için elleme canım sımdılık yetiyordur.Yarım saat uğraşın diyorlar eğer çıkmıyorsa yerine koyabilirsin geri.
derodunya mertveannesii_ yeterli olur canım benim kızımda kırkına kadar agzından cok cıkarmadı al yasla gez evde aşağıdan yukarı ovalama degilde pıt pıt vurarak çık dizine yatır öyle vur ama damlaya gerek yoktu bence kıvranmıyorsa bos bosuna vermeseydin canım biz yatamadıgımız geceler olmasa kullamazdık