Kızlar selamlar 🥰 Kızım 15 aylık oldu. Toplam 7 tane dişi var ben dişlerini fırçalamak istiyorum artık çünkü bazen ağzı kokuyor kızımın nedense. Ama eşim 15 aylık bebeğin dişimi fırçalanırmış bla bla konuşuyor. Tabi ki onu dinlemeyip kendi bildiğimi okuycağım için bana öneri fikir verir misiniz? Hangi diş macununu ve fırçasını kullanmalıyım? Bebeklere göre olan diş macunu ve fırçaları var ama hangisi en iyisi? Şimdiden teşekkürler 💜